Carta de serveis i compromís
Compromís del Servei d'Alumnes i Títols amb la qualitat
El Servei d’Alumnes i Títols vol expressar el seu compromís amb la qualitat i la millora contínua en el desenvolupament de totes les activitats que es duen a terme en l’àmbit de la seva competència.
Es compromet a:
- Participar de forma activa en la implantació de la cultura de la qualitat i la millora contínua de la UIB.
- Avançar en les solucions de les necessitats i expectatives dels seus grups d’interès, oferir informació pública i retre comptes de tot allò que depengui del Servei.
- Elevar els nivells d’eficàcia i eficiència i avançar en la implantació de la gestió per processos i de l'administració electrònica.
- Dur a terme les accions necessàries per assolir els objectius de qualitat de la UIB en tot allò que sigui de la seva competència.
1. Presentació
Dades generals
Denominació de l'òrgan prestador del servei | Servei d'Alumnes i Títols |
---|---|
Adreça postal, adreça electrònica, telèfon | Edifici Margalida Comas i Camps |
Localització | |
Horaris d'atenció al públic | - De dilluns a divendres de 8.30 a 14 hores i els dijous de 16 a 18 hores - De l'1 de juliol al 15 de setembre: de 8.30 a 13.30 hores i els dijous de 16 a 18 hores. |
Pàgina web |
Missió, visió i valors
Missió
La missió del nostre servei té tres objectius diferenciats:
- Prestar atenció i respondre a les necessitats de l’alumne pel que fa a l'accés i l'admissió, beques i l'expedició dels títols universitaris.
- Coordinar i gestionar les qüestions de caire econòmic que afecten els serveis acadèmics.
- Donar suport als òrgans de govern, al PDI i al PAS en totes les qüestions de caire acadèmic i administratiu de la nostra competència.
Visió
Volem aconseguir una gestió de qualitat encaminada a la implantació progressiva de les noves tecnologies, perquè els usuaris puguin arribar a utilitzar els nostres serveis via telemàtica, per incrementar així la seva satisfacció a la vegada que contribuïm a la millora contínua de la Universitat.
Valors
- Vocació de servei i ajuda a l'usuari
- Eficàcia, eficiència i diligència
- Professionalitat
- Amabilitat
- Sentit d'equip i col·laboració entre tot el personal.
2. Catàleg dels principals serveis que es presten, normativa aplicable i compromisos de qualitat
- Gestió administrativa i suport a les proves d'accés
- Gestió administrativa i suport al processos d'admissió
- Expedició de títols
- Títols oficials
- Títols propis
- Comissió acadèmica
- Gestió de beques
- Beques generals del Ministeri amb competències en Educació
- Altres beques i ajuts
- Coordinació i gestió de les qüestions de caire econòmic que afecten els serveis acadèmics
- Coordinació de l'aplicació dels preus públics
- Liquidació de matrícula d'estudis oficials i assegurança escolar
- Liquidació de les compensacions per beques o família nombrosa
- Atenció a l'alumnat
- Coordinació de l'atenció a l'alumnat
- Atenció presencial, telefònica, telemàtica i per xarxes socials
- Manteniment i difusió de la informació acadèmica d'accés, admissió i d'estudis de grau.
3. Participació i col·laboració dels usuaris en la millora de la prestació dels serveis. Sistema de queixes i suggeriments
El Servei d'Alumnes i Títols té previstes diferents actuacions per escoltar i analitzar la veu dels usuaris i de les usuàries. Els principals canals de participació existents són els següents:
- Queixes, suggeriments i felicitacions. La gestió i la revisió de queixes, suggeriments o felicitacions estan regulades al procés GER-QIS. Les persones interessades a presentar-ne ho poden fer mitjançant la bústia de suggeriments de la pàgina web del Servei.
4. Mesures d'esmena
En cas d’incompliment dels compromisos establerts en aquesta carta, el cap del Servei assumeix la responsabilitat d’informar l’usuari sobre les causes que l’han motivat i de prendre les mesures que estiguin al seu abast per poder corregir els problemes o insatisfaccions ocasionats.
5. Data d’elaboració i de futura revisió de la carta
Data d'aprovació | juliol de 2010 |
---|---|
Primera revisió i actualització | juliol de 2012 |
Segona revisió i actualització | juliol de 2014 |
Tercera revisió i actualització | novembre de 2021 |
Propera revisió i actualització | juliol de 2023 |